BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 9 januari 2011

Tragedi, förlust och vägen tillbaka.


Ett nytt år och en ny början, bokstavligt talat.
Allt som inte borde få ha skett har hänt, så mycket sorg och saknad...
Detta är inte mitt återkomst inlägg, detta är en förvarning om att jag kommer tillbaka, dock kommer jag att radera alla de mer personliga inläggen och börja om på ny kula då jag inte vill påminnas om de senaste månadernas fruktansvärd skeenden.
  • Jag och min sambo har flyttat isär, vi förlorade vårat älskade kärleksbarn under tragiska omständigheter och jag har nu flyttat hem till mina hemtrakter i bergslagens urskogar.
  • Den 28 november fick jag en fruktansvärd påminnelse om elementets "Eld" enorma kraft, min mormor och min morfar vart förtärda av den. Kort sagt, dom brann inne, och nu är kampen att komma på fötter ett faktum.
Det är så mycket annat som skett, men jag kommer att återkomma ikväll med ett mer välförklarat och ingående inlägg.


-Aingeal.

2 kommentarer:

Sara sa...

Kära Aingeal,jag finner inga ord som kan trösta dig i din stora sorg. Allt jag kan säga är att du funnits i mina tankar länge och att jag nu förstår varför. Jag är så ledsen för din skull. Jag sänder dig all min kärlek. Behöver du ventilera finns jag ett mail bort. Varma systerliga kramar Sara

Åsa Seona (Aasa) sa...

Tänker på dig. Stor kram från mig.
//Åsa.