BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 20 januari 2011

Känner mig inte riktigt stark nog...


...för att driva en häxblogg just nu, bloggen kommer att fortsatt vara pausad men jag har bestämt att allting kommer att få ligga kvar, trots allt så är det ju en del av mitt liv. :)
Jag kollade just min mail, och jag såg att jag missat flera underbara, pushande och stöttande mail under månadernas gång då jag inte använt min mail, mitt varmaste, djupaste tack till ni som stöttar och puffar på mig under de senaste månadernas svårigheter. Båda på mail och här på bloggen! ♥

Men nu är det så att även om jag inte är stark nog att driva en häxblogg, (det kräver ju lite att man är aktivt utaföranda för tillfället, och just nu har jag pausat av allt och fokuserar på att bli bättre) så är det underbart bra terapi för mig att skriva av mig om allt och inget, om min sorg och min glädje, och min vardag.
Så därför vill jag dela med er att jag har skaffat mig en "vanlig" blogg där jag bara skriver om min vardag, tankar, känslor o.s.v, en helt vanlig blogg helt enkelt.

Så om ni vill det så är ni alla mer än välkommna att följa mig där tills jag känner mig stark nog att sätta igång att skriva i min kära häxblogg igen.

Så här har ni den:
Just Freakin Daie

Här går jag som ni ser inte under mitt magiska namn, utan under namnet "Daie", mitt gamla nickname från olika communitys o.s.v
Varmt välkomna ska ni vara, jag har mött många själsfränder tack vare den här bloggen och jag saknar er alla så mycket och de underbara människor ni är, tusen tack för ert stöd och tålamod på denna envisa, gamla häxas tillfrisknande!

Med värme och kärlek - ♥

-Aingeal.


1 kommentarer:

Sara sa...

Kära häxsyster min, jag följer dig gärna dit. Det är tomt utan dig <3
Varm kram S